8/12/10

WIP


2 comments :

  1. wow! ovo je baš tvoja tema. superodlično izgleda. meni čak broj jedan od svih do sad. najujednačenija u svakom slučaju (bilo je odličnih ideja ali ih je malo gušio dizajn i odličnih dizajna kojima je falilo više ideje, ali ovaj put je sve na mjestu).

    činjenica da se može gledati i gledati i uvijek se otkrije novi detalj je svakako plus.

    btw. tek mi s bojama do kraja zaživi. crno bijela verzija djeluje natrpano.

    samo mi jedna stvar mrvicu bode oči: curka ispod slapa mi je malo karikaturalna i detaljna u odnosu na živine koje su ocrtane konturno i čisto.

    ReplyDelete
  2. Hvala Jurice. Da, u pravu si, pari govno, al ispraviti ću to. Tek sam vidio kad sam skenirao, jednostavno nije dio dizajna. Najvjerojatnije cu je staviti kao siluetu ispod vodopada.
    Umjesto ruke koja strahovito visi i of je skroz ce biti lula mira iz koje se dim spaja sa ovim ispod bizona..... i tako to:)

    ReplyDelete