9/29/11

New design



2 comments :

  1. bloody Ajax (programski koncept koji tvoj novi dizajn koristi)!

    je, ovaj je sto miliona puta bolji po svim objektivnim pokazateljima, ali stari blog je bio klasika!

    eh... pravo imaju hindusi... patnja zbog činjenice da se sve mijenja i ništa nije stalno je osnovni princip svijeta :-)

    ***

    znaš kaj me jako zanima? koji su komentari na macanovom blogu ekšli bili tvoji?
    slanje u kurac i odlazim jer svaka pizda može pisati pod mojim imenom?

    kako bilo bilo, onaj "prodajem wacom u pola cijene" ti je dobro zaprcao :-)

    i ne, nemam pojma tko to radi pizdarije... ali saznat će se. malo je selo macanov blog :-)

    ReplyDelete
  2. Ja sam ti dosta od riči, to znači kad san reka da iden ća, onda iden ća:)

    ... znači posli onoga nikad vise nečes vidit moj komentar tamo dok god ne budem znao ko me šalje u kurac:)

    Wacom:) glupa baza, ko će to uopće kupiti, da su krupmiri ok, hahaha.

    mcn kao vlasnik je odgovoran za onaj nered i niko drugi. postoji mogucnost logiranja i rjesio si sve.

    ReplyDelete