9/11/10

SUPERGAYS IN THE AIR

8 comments :

  1. Hehehe, ovo je tranny. ;) Trebao si naušnicu negdje metiti... :D

    ReplyDelete
  2. a jbt, baš sam morao, al da se to ispravit:)

    ReplyDelete
  3. http://hyperallergic.com/8933/t-shirt-contest/

    ReplyDelete
  4. Emire, puno hvala,kad ikada naletis na ovako nesto bice mi drago da nalipis ovdje, ali recimo ovdje je nagrada 250$ za najbolji rad, a ja prodajem prosjecne dizajne za 200-300$ bez prodaje prava, samo dizajn velikog fajla, a recimo nagrada bi barem trebala biti 1000 $
    Sad ce nekoreci da sam neskroman, al jebiga:)

    fala puno!!!!!

    ReplyDelete
  5. Rico iziša iz ormara! ;-)))
    Di to prodaješ dizajne za majice?

    ReplyDelete
  6. Ej, Filipe, ne bih ovako o tome kroz komentare, uglavnom to su ljudi:) koji prate "odbijene" dizajne na netu koji su ocijenjeni dobro sto im daje garanciju prodaje, a njima se svidjaju, a manje su firme... i tak to. u pocetku sam mislio da je zajebancija, ali nije.
    Eto.
    E, da, te sam dizajne morao izbrisati sa stranica na kojima su bile, al zadovoljio sam se manjim ciframa:)
    Eto sad:)

    ReplyDelete
  7. Hmmm, da, ja sam mislio da kod njih predaš neke radove koji su završeni i stoje ti na kompjuteru, a koje nisi ranije prodao, pa te ništa ne košta da probaš, možeš samo dobiti dodatnu promociju.

    ReplyDelete
  8. Radove na threadlessu imaš obvezu držat 90 dana i nikakvu više. A i jednom kad su ti objavljeni po ugovoru su tvoji, možeš s njima sta god očeš, osim na neke druge majice, skroz korektno.

    ReplyDelete