6/19/10

5 tabli-15 dana

Pa i nije to nešto posebno brzo, mada u našim okvirima i jest s obzirom da su table u boji. Znači neki prosijek bi bio 1 dan olovka, jedan tuš i jedan boja, to je recimo nešto realno, bez presinga, nekih 7 sati rada dnevno. Sad se mislim da ne radim npr na mom pravom poslu, vjerujem da bih bez frke spičio takvih 120 godišnje.
Pričam u vjetar, al tako mi se trenutno hoče.
Pitanje je uopće koliko će me još držat ova strip/volja, nadam se barem do kraja lita da skupin barem još nekih 20-ak tabli... čisto portfolia radi.
Čekam Gandov scenarij za Bg natječaj, volija (voljeli) bi tu pobijediti:)

A onda bi tija napravit nekih 4-8 tabli francuskim mazohističkim načinom crtanja malenih ljudi i velikih pozadina. 'Nako, portfolia radi:)
Scenarij bi trebao biti zanimljiv, detaljan ( ne razmišlja mi se, nego crta), pa ako imate štokod zanimljivo rumblebum@gmail.com
A prije svega toga ću dovršiti (još dvije u olovci) superherojski pilot strip od druga Jurice koji misli da sam ga ja bacio u smeće.

No comments :

Post a Comment